dijous, 11 de novembre del 2010

Reflexió


Realitzar aquest bloc, m’ha semblat molt interessant, ja que hem dona la oportunitat de compartir amb altres usuaris un gran ventall d’eines d’aprenentatge, relacionades amb les noves tecnologies que jo no coneixia i he aprés, i al mateix temps aquells internautes que no coneguin alguna de les eines descrites en aquest bloc, també els hi pot ser d’utilitat.
A més m’ha donat l’oportunitat de navegar per moltes pàgines web que en un futur em seran d’utilitat per crear les meves pròpies activitats i material didàctic als infants, quan jo sigui mestre d’educació infantil en una escola.
Com inconvenient, he trobat que hi ha moltes eines que no els hi he trobat cap utilitat amb el meu perfil professional, ja que a l’àmbit de l’educació infantil, els alumnes són massa petits per manipular els ordinadors ells sols, i tan sols els podria utilitzar l’educadora; d’altra banda, com que hi ha varies eines que tenen la mateixa finalitat, m’ha semblat una mica repetitiva redactar l’aplicació professional al bloc, però sempre és d’utilitat saber com poder aplicar cada eina.
M’agradaria poder compartir aquest bloc amb altres professors que no siguin els meus companys de classe, per tal de que ells també puguin aportar les seves vivències amb aquests programes a les aules, i obtenir coneixements nous, i altres possibles aplicacions.   
Crec q la majoria de les eines desenvolupades, les utilitzaré en algun moment, quan jo sigui mestre en una escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada